Tuesday 25 August 2015

lifetime business ❤

Assalamualaikum wbt.

Terpanggil saya di sini nak berkongsi ( ah terskema la plak ) haha

jom la kita santai2 ckit naa. Baca Perkongsian dari hati ni ❤

Saya husna, berumur 22 tahun dan sedang dalam pengajian di salah satu ipta pendidikan. InsyaAllah, suatu hari nanti akan bergelar guru dan juga seorang usahawan shaklee.

Sejujurnya, I'm addict to shopping online dan saya suka lihat orang lain buat bisnes. Oh, rupanya bukan sekadar minat ni tetapi Allah lorongkan jalan supaya saya jumpa dengan lifetime business iaitu SHAKLEE.

Saya memulakan perniagaan shaklee pada pertengahan APRIL 2015. Alhamdulillah, hanya bermodalkan RM80. Saya masih setia untuk bantu orang lain tingkatkan kesihatan.

Impian saya banyak sangat. Tak tertulis tapi saya cuba juga senaraikan satu2 dalam jurnal motivasi saya.

Banyak sangat push factor untuk saya berjaya dalam bisnes ni.

✔ ibu bapa
✔ impian saya
✔ keluarga
✔ marriage

ya Allah, saya harap semua impian saya akan tercapai suatu hari nanti ❤

#notakaki bagi anda yang ingin mendaftar sebagai ahli shaklee atau membeli mana2 produk shaklee anda boleh hubungi saya di nombor : 01114433210

Sehingga berjumpa lagi xoxo


No comments:

Post a Comment